11 patarimų, padėsiančių geriau išsimiegoti

paskelbta: Gyvenimo būdas | 0

11 patarimų, padėsiančių geriau išsimiegotiKiek valandų miegate per naktį? Manau jūsų atsakymas: 7-8 valandos? Teisingai?

Miegas nėra prabanga, tai būtinybė jūsų kūnui, sveikatai, energijai ir grožiui.

Dėja, daugelis žmonių nepakankamai įvertina miego svarbą. Jei tai apibūdina jus, patariame, – suplanuokite daugiau laiko miegui.

Jei norite būti sveiki, pilni energijos, išlaikyti stabilų kūno svorį, spinduliuoti gera nuotaika ir visuomet būti optimistiškai nusiteikę, tuomet jūsų miegas turi būti nediskutuotinas įsipareigojimas.

Jei jums sunku nueiti miegoti tinkamą valandą, pamėginkite pasinaudoti šiais patarimais:

1. Prieš miegą susikurkite valandos ritualą.

Puikus būdas gerai išsimiegoti yra nedirbti jokių darbų valandą prieš miegą, o daryti kažką, kas yra malonu ir jus atpalaiduoja.

2. Susikurkite miego šventyklą. 

Sukurkite savo miego kambaryje ramią, švarią ir nuo netvarkos apsaugotą atmosferą. Pasidėkite šalia lovos ant stalelio aliejinę lempelę, žurnalą ar gražią knygą. Pasirūpinkite, jog į kambarį visuomet patektų šviežias ir gaivus oras. Taip pat labai svarbu, kad miegamasis kambarys sukurtu jaukią prietemos atmosferą, jame vyrautų tamsios spalvos. Sukurkite ramią erdvę, neleisdami pašaliniams garsams, šviesos ar temperatūros trukdžiams patekti į kambarį. Idealiausia temperatūra miegamajame kambaryje – 18 laispnių Celsijaus.

3. Jūsų lova turi būti graži 

Savo lovoje praleidžiame trečdalį gyvenimo, tad kodėl neskyrus šiek tiek daugiau dėmesio paverčiant ją malonia šventove, ramybės ir saldžių sapnų vieta? Graži lova privers jus nusišypsoti dienos pabaigoje ir ji taps saugiu rojumi, į kurį žvelgsite kiekvieną dieną.

Pradžiai, – pasirūpinkite švariais ir minkštais patalais. Skalbdami patalynę, pamėginkite įdėti levandų aliejaus. Išsirinkite tokius antklodės bei pagalvės užvalkalus, į kuriuose jums būtų gražu žiūrėti.

4. Uždekite aliejinę lempelę valandą prieš miegą. 

Aromatiniai aliejai suteikia ramybę, jie yra vieni geriausių natūralių gydytojų. Įpraskite paskleisti miegamojo orą gydomųjų aromatinių aliejų kvapais. Miegą skatinantys aliejai yra: levandų, rožių, apelsinių bei sandalmedžio kvapų arba galite pirkti tiesiog “ramybės” aliejų mišinį.

5. Prieš miegą, pamaloninkite save grožio ritualu.

Atsipalaiduokite šiltoje vonioje, su levandų aliejais ir jūros druska. Po vonios, išsitrinkite kūną natūraliais aliejais, kurie drėkins ir maitins odą jums miegant. Geriausi aliejai yra kokoso, saldžiųjų migdolų, simondsijų ir erškėtuogių.

6. Gerkite miegą skatinančius gėrimus. 

Išsivirkite nedidelį puodelį žolelių arbatos, pavyzdžiui, ramunėlių, levandų, citrinų balzamo, ar ženšenio. Pasidarykite chai arbatos su šiltu pienu ir cinamonu ant viršaus. Arba galite išgerti kakavos.

7. Pasiklausykite relaksacinės muzikos.

Pasiklausykite muzikos, kuri jus atpalaiduoja. Tai gali būti gamtos garsai, klasikinė muzika ar bet kas, kas atpalaiduoja. Atsigulkite, giliai kvėpuokite ir leiskite garsams užplūsti jūsų sielą

8. Medituokite. 

Praktikuokite protingą kvėpavimą ir meditaciją prieš miegą. Atsigulkite į lovą, įkvėpkite per nosį, įsivaizduodami, kad šviežias deguonis teka į jūsų kūną ir maitina jūsų lasteles. Tada giliai iškvėpkite pro burną, įsivaizduokite, kad visi toksinai palieka jūsų kūną.

Toksinų yra: nesveikame maiste, dūmuose, cigaretėse, alkoholyje, neigiamose emocijose, neigiamuose žmonėse ir praeities nuoskaudose.

Užpildykite savo kūną teigiama ir gydančia energija. Darykite tai 5-10 minučių.

9. Užsirašykite savo mintis. 

Jeigu prieš miegą jūsų mintys neleidžia užmigti – užsirašykite jas į sąsiuvinį. Rašymas – puikus būdas užkirsti kelią pašaliniams garsams ir susijungti su savimi. Atsakymai, kurių ieškote gali tiesiog “išlysti” iš rašiklio.

Nusipirkite gražų sąsviuvinį ir leiskite žodžiams iš jūsų širdies lietis popieriaus lapuose. Tai neprivalo būti dienoraštis ar dienos įvykių apžvalga, o tiesiog sąrašas dalykų, idėjų, minčių, citatų, kurios sukosi jūsų galvoje tądien.

10. Nevartokite alkoholio, cukraus ir negerkite kavos  prieš miegą.

Dėl šių dalykų dažniausiai prabusite 2 valandą nakties. Vakarienę valgykite mažiausiai 2 valandas prieš miegą, nes jūsų virškinimo sistema sulėtėja naktimis, todėl visas maistas, virškinamas naktį sukels diskomfortą miego metu.

11. Nesimankštinkite prieš miegą.

Mankšta, pratimai, aktyvi fizinė veikla išleidžia hormoną pavadinimu kortisolis, kuris neleidžia jums užmigti. Nesimankštinkite bent jau 3 valandas iki miego.

Parašykite atsakymą