Ardha Chandrasana pusmėnulio poza

Ardha Chandrasana pusmėnulio pozaMėnulis turi gilią simbolinę prasmę jogos mitologijoje. Hatha Jogoje mėnulis ir saulė reiškia dviejų polių energijas žmogaus kūne. Iš tikrųjų pats žodis „Hatha“, dažnai išskiriamas į du skiemenis „ha“ ir „tha“, kurie ezoterine prasme interpretuojami kaip saulės ir mėnulio energija.

(are-dah chan-DRAHS-anna)
ardha = pusė
candra = blizgus, spindintis, ryškus – šviesos atspalvis; paprastai verčiama kaip „mėnulis“.

1 pozos žingsnis

 

Atlikite Utthita Trikonasana pozą dešinei kūno pusei, kairiąją ranką uždėję ant kairiojo klubo. Įkvėpkite, lenkite dešinįjį kelį ir slyskite kairiąja pėda apie 15-30 cm į šoną. Tuo pačiu metu, dešine ranka siekite dešiniosios pėdos mažojo kojos piršto,  mažiausiai 30 cm.

2 pozos žingsnis

 

Iškvėpkite, spauskite dešinę ranką ir dešinįjį kulną prie grindų ir ištiesinkite dešinę koją, tuo pačiu kelkite kairę koją lygiagrečiai su grindimis. Aktyviai tieskite, tempkite kairįjį kulną, kad išlaikytumėte pakeltą koją stiprią. Būkite atsargūs, nepatempkite dešiniojo kelio: užtikrinkite, kad kelio girnelė yra tiesi, pasukta į priekį ir nėra nukreipta į vidų.

3 pozos žingsnis

 

Pasukite viršutinę liemens dalį į kairę, o kairįjį klubą palikite tiesų. Pradedantieji turėtų palikti kairę ranką ant kairiojo  klubo, o galvą laikyti neutralioje pozicijoje, žiūrėdami į priekį.

4 pozos žingsnis

 

Didžiąją dalį kūno svorio perkelkite ant pastatytos kojos. Žemiau esančią ranką spauskite prie grindų, kad išlaikytumėte pusiausvyrą. Kelkite kairės kojos vidinę kulkšnį  gerokai  virš pastatytos kojos, tarsi perkeltumėte energiją nuo grindų į kirkšnį. Tvirtai tieskite kryžkaulį ir mentes nuo apatinės lemens dalies, tieskite stuburgalį link pakeltos kojos.

5 pozos žingsnis

 

Tokioje pozicijoje būkite 1 minutę ir 30 sekundžių. Tada su iškvėpimu nuleiskite pakeltą koją ant grindų ir grįžkite į Trikonasanos pozą. Tada atlikite pozą kairei pusei tokią pat laiko trukmę.

Vaizdo įrašas:

 

Parašykite atsakymą