Veganiškos tortilijos

paskelbta: Receptai, Sveika mityba | 1

Ingredientai: 1 puodelis saulėgrąžų sėklų  1 valgomasis šaukštas džiovinto baziliko Vienos citrinos sultys 2 valgomieji šaukštai maistinių mielių 1/2  arbatinio šaukštelio maltų pipirų 1/2 arbatinio šaukštelio jūros arba himalajų druskos 1 tarkuota morka 1 raudonoji paprika supjaustyta griežinėliais 4 dideli … Skaityti toliau:

Norite nustoti vartoti cukrų? Paklauskite savęs 5 klausimų

Norint riboti suvartojamą cukraus kiekį arba išvis jo atsisakyti, reikia suvokti, kodėl saldus maistas yra pirmas dalykas apie kurį pagalvojate, norėdami užkasti. Tai reiškia, jog kiekvieną kart prieš imant saldumyną, turite sustoti ir patraukti ranką arčiau savęs, nes greičiausiai saldėsio … Skaityti toliau:

Paprastas ajurvedinis būdas baltesniems dantims

paskelbta: Joga ir Sveikata | 1

Ar kada nors pagalvojote, jog savo perliukus galite balinti ir be chemikalų?  Beveik visi, kuriems rūpi kūno sveikata, nori surasti būdus, kurie būtų efektyvūs, bet kartu ir nekenktų pačiam kūnui ir apskritai visai žemei. Tai reiškia, jog dantų balinimo produktai … Skaityti toliau:

6 paprasti būdai kaip pagerinti savo sveikatą

paskelbta: Joga ir Sveikata | 0

Norite būti sveikesni šiais metais? Pradėkite nuo šių paprastų žingsnių:   1. Valgykite „vaivorykštės maistą“    Pasižadėkite sau, jog kiekvieną dieną valgysite vaivorykštės spalvų vaisius bei daržoves. Juose esančių antioksidantų bei skaidulinių medžiagų sinergija yra stebėtinai gerinanti sveikatą. Siekite maksimaliausio kiekio: … Skaityti toliau:

Lengvi ir skanūs pusryčiai su mirkytomis avižomis

paskelbta: Receptai, Sveika mityba | 1

Kaip jau daugelis esame girdėję  – pusryčiai yra vienas svarbiausių (jei ne pats svarbiausias) dienos maistas. Po nakties, mūsų tuščiam skrandžiui reikia „kuro“ ateinantiems dienos darbams.  Tačiau dėl įvairių trukdžių dažnai ryte tinkamai papusryčiauti taip ir nepavyksta. Vienas geriausių ir … Skaityti toliau:

1 2 3