Šivananda Joga

paskelbta: Straipsniai | 0

Šis Jogos stilius buvo pradėtas Swmio Višnudevanandos. Sivananda Jogos praktikuotojai gyveną sveiką gyvenimą: valgo vegetarišką maistą, meditaciją, mąsto pozityviai.

Sivananda Joga paremta 5 principais:

1.    Taisyklingai atliekami pratimai  (Asanos)
2.    Taisyklingas kvėpavimas (Pranajama)
3.    Taisyklingas atsipalaidavimas (Savasana)
4.    Taisyklinga dieta (Vegetarizmas)
5.    Pozityvus mąstymas (Vedanta) ir meditacija (Dhyana)

Šivananda Joga sudaro 12 pozų serija kartu su giedojimu, Pranajama, meditacija ir gilia relaksacija.

Šivananda Joga akcentuoja praktikuojančiojo sveikatos išsaugojimą, išlaikant kūno jėgą,  stabdant pašlijimo procesą ir mažinant susirgimo tikimybę.

Šivananda Joga siūloma visiems, norintiems pagerinti kūno lankstumą, jėgą ir įgyti ramų, susikaupusį protą.

Kiti Jogos Stiliai:

Hatha Joga

Vinjasa Joga

Aštanga Joga

Aijengar Joga

Kundalini Joga

Bikram/Karšta Joga

Kripalu Joga

Vinijoga

Raja Joga

Mantra Joga

Purna Joga

Bhakti Joga

Jnana Joga

Karma Joga

Parašykite atsakymą