Tiesiųjų pilvo raumenų atskyrimas (nauli)

paskelbta: Jogos pozos - asanos | 0

Metodas

Atsistokite pražergę kojas. Smarkiai spauskite padėtas ant šlaunų rankas, kaip atliekant diafragmos pakėlimą (uddiyana bandha). Vieną kartą įkvėpkite pilnuoju jogų kvėpavimu, smarkiai iškvėpkite ir įtraukite pilvo raumenis. Tada sutraukite raumenis per pilvo vidurį ir išpūskite juos smarkiai stumdami į priekį. Tai vadinama tiesiųjų pilvo raumenų atskyrimu per vidurį (madhyana nauli).

Kad galėtumėte atskirti dešinį arba kairį tiesiuosius pilvo raumenis ir nustumti juos į dešinę arba kairę pilvo puses, truputį pasilenkite į priekį ir į dešinę, dešine ranka smarkiai spauskite dešinę šlaunį, o kairę ranką atpalaiduokite. Tai vadinama „raumenų atskyrimu dešinėje pusėje (dakshina nauli). Paskui padarykite tą patį, tik stumdami raumenis į kairę pusę. Tai vadinama „raumenų atskyrimu kairėje pusėje“ ( vamana na uli).
Paskutinis etapas – „bangavimas raumenimis“, kai ritmiškai sutraukti ir atskirti raumenys stumiami iš dešinės į kairę ir atgal, pilvu į vieną ir į kitą pusę rieda vertikali raumenų banga.

Atsargumo priemonės

Tokios pačios, kaip ir atliekant diafragmos pakėlimą (uddiyana bandha).

Terapinis poveikis

Atliekant šį pratimą stiprinami ir atgaivinami pilvo raumenys, masažuojami visi pilvo ertmės organai, stimuliuojama jų veikla.

Parašykite atsakymą