Kaip kvėpuoti Dirga Pranajama būdu?

paskelbta: Pranajamos pratimai | 0

Pranajamą galėtume pavadinti kvėpavimo kontrolės mokslu. Atliekant jogos pratimus – Asanas, Pranajama yra, turbūt, kiekvienos jogos pakraipos kvėpavimo principų pagrindas. Yra keletas būdų, kaip kvėpuoti atliekant ar būnant tam tikroje Asanoje. Pagrindiniai kvėpavimo būdai yra šie: Dirga pranajama Ujjiaj pranajama … Skaityti toliau:

Vartų poza (Parighasana)

(par-ee-GOSS-anna) parigha = geležinis strypas, naudojamas užrakinant vartus   Atsiklaupkite keliais ant grindų. Ištieskite dešinę koją į dešinę pusę ir spauskite pėdą prie grindų. Laikykite kairįjį kelį tiksliai po kairiuoju klubu (kad šlaunis būtų statmena grindims),  o dešinį kulną laikykite … Skaityti toliau:

Kobros poza – Bhujangasana

  1. Atsigulkite ant pilvo ir išsitieskite. Rankų plaštakos ilsisi galvos linijoje (ne pečių linijoje, bet kiek labiau priekyje). 2. Prispaudę kojas prie grindų, tempkite jas į priekį. Stipriai spauskite pėdas, šlaunis ir gaktą prie grindų. 3. Įkvėpdami, kelkite krūtinę nuo … Skaityti toliau:

Bitilasana – karvės poza

    Pradėkite atsiklaupę ant kelių ir pasirėmę rankas į žemę kaip „tabletop“ pozicijoje. Užtikrinkite, kad jūsų keliai yra pastatyti tiksliai po klubais ir prie riešų, o alkūnės bei  pečiai yra toje pačioje linijoje ir yra statmeni grindims. Laikykite galvą … Skaityti toliau:

Ardha Chandrasana pusmėnulio poza

Mėnulis turi gilią simbolinę prasmę jogos mitologijoje. Hatha Jogoje mėnulis ir saulė reiškia dviejų polių energijas žmogaus kūne. Iš tikrųjų pats žodis „Hatha“, dažnai išskiriamas į du skiemenis „ha“ ir „tha“, kurie ezoterine prasme interpretuojami kaip saulės ir mėnulio energija. … Skaityti toliau:

Ardha Bhekasana (pusės varlės poza)

  Atsigulkite ant pilvo. Prispauskite dilbius prie grindų ir kelkite aukštyn galvą ir liemenį.   Sulenkite dešinįjį kelį taip, kad kulnas būtų prispaustas prie užpakalio. Tada, tvirtai laikydami kairį dilbį prie žemės, su dešine ranka tvirtai suimkite dešinę pėdą. Lėtai … Skaityti toliau:

Agnistambhasana arba kulkšnies į kelį poza

1. Atsisėskite ant storai sulenktos antklodės krašto, kelius sulenkite, pėdas pastatykite ant grindų. Lengvai pakelkite pečius į viršų, tvirtai atstatykite viršutines rankų dalis atgal ir prispauskite mentes kuo arčiau nugaros. 2. Slinkite kaire pėda dešiniosios kojos apačia iki dešiniojo klubo išorės, … Skaityti toliau:

1 2 3