Lanko padėtis (dhanurasana)

paskelbta: Jogos pozos - asanos | 0

Sanskrito kalba „dhanus“ reiškia lanką.

Metodas


Atsigulkite ant pilvo. Sulenkite kojas. Keliai turi būti suglausti. Suimkite rankomis kulkšnis ir padėkite smakrą ant žemės, kvėpkite pilnuoju jogų kvėpavimu, tada išlenkdami nugarą pakelkite kojas, galvą ir viršutinę kūno dalį. Likite tokioje padėtyje kiek galite ilgiau, lygiai kvėpuodami ir sutelkę dėmesį į apatinę stuburo dalį (dubens sritį). Palengva atpalaiduokite kūną ir grįžkite į pradinę padėtį. Pakartokite pratimą du ar tris kartus. Paskui atsipalaiduokite.

Atsargumo priemonės

Šiam pratimui atlikti reikia tam tikrų pastangų. Būkite atsargūs, kad nepatemptumėte sąnarių ir svarbiausia – stenkitės jį atlikti labai lengvai.

Terapinis poveikis

Atliekant šią asaną mankštinamas stuburas, stiprinama nervų sistema, gyvybine energija pakraunamas saulės rezginys, pakeliamas pilvo organų tonusas, stimuliuojama endokrininių liaukų veikla. Jis labai padeda moterims, besiskundžiančiomis nereguliariomis ar netikromis mėnesinėmis, neleidžia kauptis riebalams ant pilvo ir klubų.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.