Abiejų kojų tempimo į priekį pratimas

paskelbta: Jogos pozos - asanos | 2

Kaip atlikti:  atsisėskite ištiesę savo kojas ir suglauskite jas viena šalia kitos. Sulenkite savo kelius tiek kiek reikia, kad galėtumėte pasilenkti į priekį, tuomet lenkitės į priekį, kol pajusite pasipriešinimą kojose ir nugaroje, rankas švelniai laikykite ant pėdų ir kulkšnių.

Poveikis:
Ramina

Dviejų kojų tempimas į priekį

2 Responses

  1. Manau, taip pat būtina paminėti, jog reikia lenktis tiesia nugara, užpakalio kauliukai „žiūri“ žemyn. O jei sunku taip ištiesus kojas sėdėti, geriau nesilenkti, o remiantis rankomis (šalia klubų ar už nugaros) taip pasėdėti keletą minučių. Kai galėsite taip sėdėti be pastangos išlaikyti nugarą tiesią, tada metas pradėti šį tempimo pratimą ir būtinai lenktis tiesia nugara ir tik tiek, kiek galite išlaikyti nugarą tiesią. Kvėpuojant su kiekvienu iškvėpimu pasistengti pasilenkti šiek tiek žemiau ir klausyti savo kūno.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.