Diafragmos pakėlimas (uddiyana bandha)

paskelbta: Jogos pozos - asanos | 0

Sanskrito kalba „uddiyana“ reiškia pakėlimą, o „bandha“ – užraktą.

Metodas

Atsistokite pražergę 30-45 cm atstumu kojas. Truputį sulenkite kelius. Smarkiai spauskite padėtas ant šlaunų rankas, kūnu šiek tiek pasvirkite į priekį. Įkvėpkite pilnuoju jogų kvėpavimu, paskui lėtai ir giliai iškvėpkite. Tada įtraukite pilvą kiek galite labiau prie stuburo, o diafragmą pakelkite kiek galite aukščiau. Pabūkite tokioje padėtyje sekundę, paskui lėtai iškvėpkite.
Iš pradžių pratimą atlikite nuo trijų iki penkių kartų, vėliau palengva didinkite skaičių tol, kol galėsite jį atlikti dvylika kartų.

Atsargumo priemonės

Sergantys pilvo ligomis apskritai neturėtų daryti šio pratimo

Terapinis poveikis

Atliekant šį pratimą atsigauna ir pradeda veikti tingi gaubtinė žarna, išgyjama nuo vidurių užkietėjimo, skrandis pradeda normaliai virškinti, pagyjama nuo daugumos skrandžio ligų, pagerėja kepenų veikla, iš virškinamojo trakto pašalinamos nuodingosios medžiagos. Šis pratimas – puikus vaistas esant skrandžio, gimdos ar žarnų nusileidimui. Jis taip pat neleidžia ant pilvo ir aplink liemenį kauptis riebalams. Tad jį atlikdami išsaugosite gražią figūrą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.