Nugaros ir kojų tempimas į viršų (ourdhva paschimottanasana)

paskelbta: Jogos pozos - asanos | 0

Sanskrito kalba „ourdva“ reiškia „į viršų“.

Metodas

Atsigulkite ant nugaros. Sulenkite kelius ir suimkite rankomis pėdas, ¡kvėpkite pilnuoju jogų kvėpavimu, paskui iškvėpkite ir kelkite kojas į viršų tol, kol jos bus visiškai statmenos. Priglaus- kite kaktą prie kelių. Pabūkite tokioje padėtyje kelias sekundes. Tada sulenkite kelius, nuleiskite žemyn kojas ir atsipalaiduokite.

Atsargumo priemonės

Tokios pačios, kaip ir atliekant nugaros ir kojų tempimą (paschimottanasana) .

Terapinis poveikis

Panašus, kaip atliekant nugaros ir kojų tempimą (paschimottanasana), tačiau šis pratimas dar ir ugdo dvasinę pusiausvyrą, pastovumą, koncentraciją.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.