Jogos akių pratimai

paskelbta: Akių pratimai | 0

Akys mankštinamos atliekant atvirkštinę (viparitakarani) ir lotoso (padmasana) pozas arba sėdint sukryžiavus kojas.

Pirmasis pratimas:

Atsisėskite sukryžiavę kojas ir po kelių sekundžių pažvelkite tiesiai prieš save. Įkvėpdami nukreipkite kiek tik galite akis į dešinę, o iškvėpdami grąžinkite jas į pradinę padėtį. Pakartokite pratimą nukreipdami akis į kairę. Vėl įkvėpdami kelkite akis į viršų, paskui iškvėpdami grąžinkite jas į pradinę padėtį. Pakartokite pratimą nuleisdami akis žemyn .
Nedarykite šio pratimo daugiau nei du ar tris kartus. Pajutę pirmąjį įtampos ženklą iškart liaukitės jį darę ir atsipalaiduokite.

Antrasis pratimas:

Sukite akis ratu. Įkvėpdami sukite akis į dešinę ir į viršų, o iškvėpdami – į kairę ir žemyn. Pakartokite pratimą atvirkštine tvarka. Nedarykite šio pratimo daugiau nei du ar tris kartus. Pajutę pirmąjį nuovargio ženklą iškart liaukitės jį darę.

Trečiasis pratimas:

Žvelkite tiesiai priešais save. Įkvėpkite ir atmerkite kiek galite plačiau akis. Iškvėpkite ir akimirką pabūkite stipriai užsimerkę. Pakartokite šį pratimą du ar tris kartus. Paskui atsipalaiduokite.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.