Povo padėtis (mayurasana)

paskelbta: Jogos pozos - asanos | 1

Metodas

Atsiklaupkite ant žemės. Keliai turi būti praskėsti, o kojų pirštų galiukai liestis. Pakiškite alkūnes po pilvu, žemiau bambos, ir pasilenkite į priekį taip, kad kakta siektumėte žemę. Remdamiesi kakta ištieskite atgal kojas. Pakelkite kojas ir galvą, kūnas turi būti lygiagretus žemei (tarsi horizontalus strypas), besiremiantis tik rankomis. Likite tokioje padėtyje tiek, kiek galite, paskui atsigulkite ant pilvo ir atsipalaiduokite. Atlikdami šią asaną sutelkite dėmesį į patį judesį, kvėpuokite paprastai.

Atsargumo priemonės

Tai labai sunki asana, ją atlikti reikia labai atsargiai. Kad galėtumėte padaryti šį pratimą, turite turėti labai lanksčias rankas ir riešus. Tad saugokite savo sąnarius.

Terapinis poveikis

Norint atlikti šią padėtį reikia didelio pasiryžimo ir koncentracijos. Tai nuostabus būdas ugdytis pusiausvyrą ir sustiprinti rankas, riešus bei dilbius. Atliekant šią asaną spaudimas daromas į pilvo vidų, pakeliamas šioje kūno srityje esančių organų ir raumenų tonusas. Dėl gausesnio virškinimo
organų aprūpinimo krauju jie tampa sveikesni, išgydomas vidurių užkietėjimas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.