Skėrio padėtis (salabhasana)

paskelbta: Jogos pozos - asanos | 0

Sanskrito kalba žodis „salabha“ reiškia skėrį.

Metodas


Atsigulkite ant pilvo. Smakru ir kakta lieskite žemę. Rankas ištieskite palei kūną. Lengvai suspauskite kumščius. Įkvėpkite pilnuoju jogų kvėpavimu, įtempkite rankas, smarkiai suspauskite kumščius ir pakelkite abi kojas kaip tik galite aukščiau. Sulaikę kvėpavimą kelias sekundes išbūkite tokioje padėtyje. Sutelkite dėmesį į kryžkaulio sritį. Paskui iškvėpkite ir nuleiskite kojas. Gulėdami ant pilvo atsipalaiduokite. Pakartokite pratimą du ar tris kartus.

Atsargumo priemonės

Būkite atsargūs, kad pailgindami laiką ar pernelyg staiga pakeldami kojas nenuvargintumėte plaučių.

Terapinis poveikis

Tai puikus pratimas nugaros, rankų ir pilvo raumenims stiprinti. Jis taip pat gerai veikia virškinimo organus, gydo vidurių užkietėjimą. Atliekant šią asaną į inkstus priplūsta daug kraujo, jie išvalomi ir atgaivinami.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.